Mula-mula kedengaran tajuk ni dah rasa nak tergelak, tajuk filem ni aku dengar dalam tv kat rumah, mula-mula jangkakan hantu dalam botol,,, last-last ada lagi hantu dalam botol kicap, tu yang aku tak tahan tu. memang tajuk ni unik lah..nasib baik tak letak hantu dalam botol kicap kipas udang hehe

Untuk pengetahuan semua filem hantu dalam botol kicap akan mula ditayangkan pada 9 Februari 2012, jadi kepada mana-mana kaki wayang, kaki hantu komedi atau seram komedi boleh lah lepak-lepak atau ajak awek-awek layan filem hantu dalam botol kicap ni.

Dan kalau anda seorang kaki Quiz, ada berita baik, tadi aku tengah blogwalking tiba-tiba ternampak iklan Quiz hantu dalam botol kicap ni, iaitu quiz dari metrowealth anda boleh mencuba disini hantu dalam botol kicap. Aku pun tak try masuk lagi quiz tu jadi aku sendiri tak boleh nak bagitahu apa benda quiz tu, jadi korang lihat sendiri yer kemudian boleh beritahu kat sini.

Oh yer untuk kaki download, sudah tentu anda mencari download hantu dalam botol kicap, aku rasa elok korang lepak panggung lah lagi best,, lagi pun banyak download ni rasanya kebanyakannya tak legal kot,

ok nak tahu serba sedikit sinopsis citer hantu dalam botol kicap ni,, jom layan

Filem Hantu Dalam Botol Kicap mengisahkan Aminah dan suaminya, Hussin pulang ke kampung bersama tiga orang anak mereka, Azri, Epul dan Rina. Aminah ingin meminta ibunya, Nek Temah menjaga ketiga-tiga anaknya . Nek Temah merupakan seorang dukun dikampungnya. Hari pertama tiga beradik itu di rumah Nek Temah, mereka diberitahu tentang pantang larang di rumah tersebut. Pertama, mereka tidak boleh keluar rumah selepas maghrib dan kedua, mereka tidak boleh masuk bilik misteri yang diikat selempang merah. Ketika Nek Temah keluar mengubat, Epul terpandang bilik yang diikat selempang merah dan kedengaran bunyi botol berlaga dari dalamnya dan hendak cuba membuka pintu tersebut tetapi terhalang kerana Nek Temah berdiri di belakangnya.

Pada suatu hari, Nek Temah menyuruh cucu-cucunya menangkap, mencabut bulu dan menyembelih ayam. Nek Temah ingin mengajar mereka agar bekerjasama dan akhirnya mereka berjaya menyempurnakan tugasan tersebut. Semasa makan, Rina teringin untuk makan nasi bersama kicap. Epul mencadangkan agar mereka membuka pintu misteri tersebut. Ketika pintu terbuka, tangan Rina luka dan Epul menggunakan kain pengikat botol untuk membalut tangan kakaknya.Seekor hantu terlepas dan hampir mencekik Rina tetapi disergah oleh Nek Temah.

1 comments

  1. bwarghhhhh // February 23, 2012 at 11:14 PM  

    teringin nak tengok.tapi bab mistik ni gua tak berapa kuat semangat.kehkeh

diskripsi tugas dirujuk kepada laman web SPA